ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

تامین ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

تامین ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

ماشین دربندی ظروف پت با درب آسان باز شوی فلزی ، Pet Can Easy Open Seamer

درب های آسان باز شو فلزی که معمولا از آلمینیوم ساخته می شوند ، علاوه بر به وجود آوردن یک دربندی زیبا و غیر قابل نفوذ و همینطور مطمئن از عدم دسترسی تا قبل از رسیدن به دست مصرف کننده نهایی ، امکان باز شدن آسان و همینطور نگهداری باقیمانده ماده غذایی را در صورت استفاده از درپوش های پلاستیکی فراهم می سازد.

یکی از موانع بزرگ در استفاده از این نوع دربندی ها ، قیمت بالای ماشین آلات و همینطور بدنه فلزی مورد استفاده در ساختار بسته بندی های فلزی است .

این دو مشکل با استفاده از دستگاههای دربندی یا seamer نیمه اتوماتیک با قیمت مناسب و استفاده از بدنه پلاستیکی (معمولا PET) حل شده و منجر به ارائه بسته بندی های Pet Can Easy Open ، به بازار جهانی تولید مواد غذایی شده است.

با این سیستم می توان با حد اقل هزینه ممکن تولید،  یکی از زیبا ترین و مطمئن ترین بسته بندی های مواد غذایی را تولید و عرضه نماییم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تلفن مندرج در بخش " درباره من " در صفحه  نخست تماس بگیرید یا از طریق ایمیل در بخش " تماس با من " درخواست نمایید.

دستگاه پرکن نوشیدنی از کف لیوان

ابتکار بسیار جالب توجهی برای استفاده در سطح عرضه برای پرکردن نوشیدنی ها از کف لیوان که علاوه بر حذف تمامی اجزا پرکن مورد نیاز از قسمت فوقانی و ساده کردن ظاهر سیستم برای مشتریان نیز بسیار جذاب می باشد.

فیلم دستگاه پرکن نوشیدنی از کف لیوان