ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

تامین ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

تامین ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

دستگاه Stick Bag Pakaging

بسته بندی انواع پودر و مایع برای مصارف تک نفره علاوه بر امکان تولید بسته های twin stick برای بسته بندی دو ماده مکمل در کنار یکدیگر .

دستگاه خنک کننده دانه کنجد

یکی از مراحل بسیار مهم در فرایند تولید دانه کنجد پوست کنده و بوداده شده ، خنک کردن سریع پس از مرحله بودادن یا roasting است .این دستگاه تنها خنک کننده اختصاصی با سرعت بالا برای دانه کنجد Roasted به حساب می آید.

دستگاه همزن اتوماتیک حلوا شکری

تولید کنندگان حلوا شکری بهتر از هر کسی می دانند که کار با ارده مال و پارو زدن حلوا شکری چه کار سخت و حساسی است . کشور ترکیه یکی از قطب های تولید حلواشکری و ماشین آلات آن به حساب می آید .این ماشین عینا حرکت کارگران حلوا ساز را شبیه سازی نموده باعث ثبات کیفیت بافت محصول و ممانعت از آلودگی های ثانویه خواهد شد.

تامین ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

در طی سالهایی که به عنوان مدیر یا مشاور اقدام به تهیه و تامین ماشین آلات و مواد اولیه برای کارخانجات مواد غذایی می کردم ، متوجه شدم که یک شکاف بزرگ علمی و فنی بین تجار وارد کننده مواد اولیه و ماشین سازان داخلی و خارجی از یک سو و کارخانجات مواد غذایی از سوی دیگر وجود دارد که در بسیاری از موارد مانع از یک درک متقابل و در نهایت خرید صحیح و مناسب می گردد. چه بسیار ماشین آلات گران قیمتی که بلا استفاده می ماندند و چه مواد اولیه ای که در عمل تامین کننده نظر تولید کننده نبودند. با توجه به این که تولید کنندگان و تامین کنندگان بی شماری را در موضوع مواد اولیه و ماشین آلات صنایع غذایی در داخل و خارج از کشور می شناسم ، می توانم شما تولید کننده محترم را در فرایند تصمیم سازی ، تصمیم گیری و خرید نهایی به خوبی راهنمایی کنم . قبل از اقدام به خرید هر نوع ماشین آلات یا مواد اولیه صنایع غذایی با من تماس بگیرید مطمئن باشید بهترین انتخاب ها را به لحاظ قیمت ، کارآیی و کیفیت خواهید داشت. 

دکتر پیمان رجایی

دستگاه استخراج روغن بکر به روش پرس سرد


این سیستم با کارآیی بالا و مصرف پایین انرژی برق ، قادر است روغن موجود در تمامی دانه ها را بدون استفاده از حرارت ، استخراج نماید .از دانه های روغنی رایج تا انواع غیر معمول مثل هسته خرما ، سیاه دانه ، تخم کدو ، دانه کیوی و ... .

این دستگاه به صورت اکسترودر هایی با قابلیت افزایش تعداد به صورت موازی بوده و با ظرفیت مورد نظر شما قابل افزایش می باشد . تا کنون چهار دستگاه از این ماشین ساخت کشور ترکیه خریداری شده و در ایران مشغول به کار هستند.

همانطور که می دانید ، تولید روغن پرس سرد مستلزم عدم تغییر در طبیعت روغن ، استفاده محض از فشار مکانیکی بدون اعمال حرارت می باشد ، این تعریفی است که کدکس مواد غذایی از روغن cold press دارد.

البته عدم استفاده از حرارت توصیف دقیقتری به شرح زیر دارد:


The best oils are cold pressed. The oil is obtained through pressing and grinding fruit or seeds with the use of heavy granite millstones or modern stainless steel presses, which are found in large commercial operations. Although pressing and grinding produces heat through friction, the temperature must not rise above 120°F (49°C) for any oil to be considered cold pressed. Cold pressed oils are produced at even lower temperatures. Cold pressed oils retain all of their flavor, aroma, and nutritional value. Olive, peanut and sunflower are among the oils that are obtained through cold pressing.

بر همین اساس ، ورودی این دستگاه ها برای استخراج قسمت اعظم روغن و اقتصادی بودن کار حدود 10 کیلوگرم در ساعت است و در مقابل جهت عدم اقامت طولانی مدت دانه در داخل دستگاه روغنکشی ، طول ماردون بسیار کوتاه و در حداقل اندازه است . از این رو دستگاه های پرس سرد الزاما ابعاد کوچک و به دنبال آن ظرفیت کمتری دارند و افزایش ظرفیت آنها به صورت موازی خواهد بود به این معنی که به هر تعداد که لازم باشد از این واحد های کوچک در کنار هم قرار داده شده ظرفیت بدون تغییر در ماهیت روغن افزایش خواهد یافت.



این دستگاه مجهز به چهار هد بوده و نمونه های تا بیست هد در یک دستگاه نیز ساخته می شوند .در فیلم زیر شما می توانید نحوه عملکرد دستگاه پایلوت تک هد را در استخراج روغن ملاحظه فرمایید:

فیلم دستگاه پایلوت روغن کشی پرس سرد

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر یا اقدام به خرید و واردات این دستگاه  روغن کشی از یکی از معتبرترین ماشین سازان کشور ترکیه ، با من تماس بگیرید.