ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

تامین ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

تامین ماشین آلات و مواد اولیه صنایع غذایی

دستگاه فلز یاب + کنترل وزن در بسته بندی های مواد غذایی

در تولید مواد غذایی همواره خطر حضور فلز با منشاء مواد اولیه و یا قطعات بسیار کوچک جدا شده از ماشین آلات و یا حتی خطا و از همه بدتر عمد نیروی انسانی وجود دارد .

این نوع از آلودگی مواد غذایی بسته بندی شده به ذرات یا قطعات فلز گستردگی بسیاری داشته و احتمال حضور فلز در تمامی مواد غذایی وجود دارد که مواردی از مثال های واقعی آن را در تصاویر زیر می بینید:







کنترل وزن نیز از موضوعات بسیار مهم و تعهد آور برای تولید کنندگان است که در سطوح بالایی و پایینی خود ضرر اقتصادی و کم فروشی را به همراه دارد.

وجود دستگاهی که بتواند به صورت مداوم در پایان خط محصولات را به طور هم زمان از نظر وزن دقیق و امکان حضور فلزات مورد ارزیابی قرار دهد ، موجب آسایش خاطر تولید کننده خواهد بود. این دستگاه ها ابعاد کمتر از یک میلیمتر، فلز را شناسایی کرده و بسته مورد نظر را جدا می کنند و عین همین عمل برای نمونه های با وزن نامنطبق هم اتفاق می افتد.


این دستگاه ساخت کشور اسپانیا است.

خط اتوماتیک دانه گیری از انار


کشور عزیز ما از مراکز اصلی کشت انار بوده و از این بابت در دنیا شناخته شده است.دانه دانه کردن کار چندان ساده ای نیست و حجم زیادی از انار خریداری شده به عنوان ضایعات راهی سطل زباله می گردد.

قطعا یک بسته بندی زیبا و ایمن حاوی دانه های انار سالم و قابل رویت ، هر مصرف کننده با ذوقی را تشویق به خرید و استفاده می کند.



کشور اسپانیا به عنوان یکی از کشور های پیشرفته در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات تولید و بسته بندی مواد غذایی ، مبتکر خط اتوماتیک دانه کردن انار با ظرفیت 4 تا 5 تن در ساعت می باشد.



از نکات بسیار قابل توجه این تکنولوژی جدید عدم نیاز به جداسازی و سورتینگ میوه ها در ابتدا و همینطور جدا سازی بقایای پوسته داخلی و خارجی از دانه های به دست آمده نهایی است به نحوی که دانه های سالم و تمیز آماده بسته بندی و یا فراوری بعدی مثل تولید آب میوه یا کنسانتره است.



یکی از مشکلات تولید آب انار ، طعم نامطلوب و احساس گسی (Astringent) در دهان است که علت آن استخراج ترکیبات مزاحم از پوست به داخل آب میوه در روش های رایج آب گیری از انار است که به دلیل فشرده شدن همزمان پوست و دانه اتفاق می افتد.



در صورتی که تمایل به تهیه این خط و تولید دانه انار دارید ، اعلام فرمایید تا اطلاعات کامل برای شما ارسال گردد.